2010. május 24., hétfő

Közlemény és még valami!

Sziasztok! Van egy jó és egy rossz hírem. Melyikkel kezdjem?
Inkább essünk túl gyorsan a rosszon. BOCSI. Tudom, hogy nagyon várjátok a frisset, de sajnos nincs elegendő időm írni és mivel a VA-t rendszeresen kell írnom, ezért így a finish-ben arra a törire szeretnék ráfeküdni és írni. A másik történet, amit megpróbálok mostmár gyakrabban frisselni, az a KB lesz, mivel az az igazság, hogy a CW-hez sajnos túl nagy volt a kezdeti lendület és mostanra kifogytam az ötletekből. Befejezni viszont nem akarom, mert talán később lesz ihletem továbbírni. Ennyit a rosszról. Még egyszer BOCSÁNAT! :(
De viszont van jó hírem is. :D
Az utóbbi két-három este szerepjátékozni volt kedvem és egy kedves ismerősöm tegnap felvetette, hogy mi lenne, ha csinálnék egy szerepestet. Én pedig azt mondtam "Rendben, megcsinálom."
És íme itt vannak a tudnivalók:
Időpontja: 2010. május 27. (csütörtök) 20 órától
Helye: MSN
Témája: Nessie és Jacob esküvője Alice szervezésében
Jelentkezés: itt komiban, vagy MSN-en, ha rámírsz (tike.96@hotmail.com aki még nem vett fel) vagy mailben (porsche911turbo@freemail.hu)
Foglalt szerepek:
Nymphi - Jake
vampire nóri - Alice (bocsi még egyszer)
Hencii - Nessie
Tammy - Bella
Én (Betty) - Emmett
Regi - Esme

Remélem sokan jöttök majd. Várom a jelentkezőket.
Puszi: Betty

4 megjegyzés:

  1. Szia Betty!
    Én nagyon szívesen jelentkeznék, de ahogy már Nórinak is mondtam nekem nem jó a péntek, sajnos nem leszek itthon :( De ha csüt.-re vagy szombat estére.. áttudnád tenni a játékot én nagyon nagyon szívesen résztvennék. Szóval. Csüt. is olyan 8-9 körül és szombaton is 8-9 körül tudnék bekapcsolódni ha ez megoldható lenne. Nagyon szereteném Nessie szerepét:$
    Puszi: Hencii

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Azt hiszem, joggal vagyok kiakadva!
    Amikor felvetettem, h szervezz szerepestet, megmondtam, h én Alice szeretnék lenni, de látom, te mást írtál ki :S
    Nem tudom, hogy mi miatt van ez...

    VálaszTörlés
  3. Bocsi. Nem igazán tudom, hogy ki volt, aki írta, hogy lenne Alice. De átírom. Valószínűleg tévedtem.
    Még egyszer elnézést.
    Puszi: Betty

    VálaszTörlés
  4. Szia!jó a blogod!
    Nézd meg az ennyimet is ha akarod és ha szeretnéd követheted is :D
    köszi.
    vampire-vampirefan.blogspot.com

    VálaszTörlés